Taas kerran jouduin tuopin hampaisiin ala-asteella. En valitettavasti muista tarkasti mistä tämä juttu sai alkunsa, mutta luultavasti ei mistään, koska Tuopilla oli tapana nöyryyttää minua itse keksimistään asioista.

Olin koulupäivän jo päätyttyä muistaakseni metelöinyt käytävällä ja yhtäkkiä Tuoppi ilmestyi ja alkoi saarnata. Hän huusi kaikkea ilkeää ja haukkui minua päin naamaa todella karkeasti. Litanian lopuksi hän vielä jyrähti: "sinä joudut kuule tyttö vielä divaaniin!!" ja marssi pois. Olin aivan itku kurkussa, mutta onneksi Minna ja muutama muu kaveri olivat tukenani. Emme tietenkään tienneet mikä divaani on, joten kotiin päästyämme menimme Minna fiksun isosiskon ja hänen kaverinsa puheille. He etsivät sanan sanakirjasta, ja tulokseksi paljastui "iso lepotuoli" (minkä kaikki tietysti tiedämme tässä vaiheessa :) Olimme aivan huuli pyöreänä ja ihmettelimme mitä tuoppi oikein tarkoitti. "Ehkä se aikoo hakata mut niin että joudun lepotuoliin" minä pohdiskelin. Lopputulos oli kuitenkin, että totesimme Tuopin olevan hullu ja päästään sekaisin. (mikä myös oli totta).